آقایان تلویزیونی، شما «عادل» را از دست دادید، نه برعکس!

## عادل، تلویزیون را از دست نداده، تلویزیون عادل را از دست داده است!

در دنیای رسانه و سرگرمی، برندها می توانند نقشی تعیین کننده ایفا کنند. هوشمندی برنامه سازان در بهره گیری از ظرفیت این برندها برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان، حیات آنها در میدان رقابت را تضمین می کند.

عادل فردوسی پور، یکی از استعدادهای درخشان و به بار نشسته در قاب تلویزیون است. گزارشگر، برنامه ساز و تهیه کننده خلاق که طی سال ها فعالیت در عرصه برنامه های ورزشی تلویزیون، با خلق برند محبوب “نود” در شبکه سه، نام خود را به یک برند تبدیل کرد.

برند “عادل” به حدی محبوبیت و استقلال پیدا کرد که تصمیم ناگهانی و عجیب مدیران سیما برای حذف او از آنتن، هیچ لطمه ای به محبوبیتش وارد نکرد، بلکه حتی به آن ضریب هم بخشید.

این متن قصد آسیب شناسی مسیر حذف چهره های محبوب و برندهای برنامه ساز در تلویزیون را ندارد، بلکه هدف آن، برجسته کردن اتفاقی ویژه در قالب پوشش بازی های لیگ قهرمانان اروپا است.

عادل فردوسی پور که در سال های اخیر با راه اندازی پلتفرم فوتبال 360، اقدام به تولید محتوا برای مخاطبان خود در بستر روزآمد کرده بود، این بار در همکاری مشترک با آپارات اسپرت، به عنوان بستر پخش زنده مسابقات ورزشی در ایران، اتفاقی ویژه رقم زد.

در فضایی که رقابت برای کسب اعتبار و مخاطب حاکم است، تصمیم به همکاری مشترک میان دو پلتفرم برای بهره برداری حداکثری از یک برند محبوب، منجر به نتیجه ای جذاب و ماندگار شد.

گزارش دیدار رئال مادرید و میلان، نقطه آغاز این اتفاق بود. در همان دقایق ابتدایی، صدای گرفته عادل فردوسی پور، بیش از هر اتفاق دیگری، فوتبال دوستان را به وجد آورد و پخش زنده بازی در فضای مجازی، بیشتر از قاب تلویزیون مورد توجه علاقه مندان به مستطیل سبز قرار گرفت.

بازگشت گزارشگر محبوب پس از 6 سال دوری از گزارشگری، اتفاقی هیجان انگیز بود و ثبت رکورد تماشاگران پخش زنده در هر دو پلتفرم فوتبال 360 و آپارات اسپرت، به خوبی نشان از توفیق این همکاری مشترک داشت.

این توفیق در دیدار میان آرسنال و اینتر تمدید شد و عزم عادل فردوسی پور برای بازگشت به عرصه گزارشگری، محکم تر از همیشه به نظر می رسد.

محبوبیت برند “عادل” به اوج خود رسیده و به خوبی توسط دو پلتفرم داخلی مورد بهره برداری قرار می گیرد. در حالی که برخی از تصمیم گیران سیما هنوز در توهم حذف این صدا از قاب تلویزیون به سر می برند، کافی است نگاهی به بازتاب گزارش های اخیر عادل در شبکه های اجتماعی بیندازند. عادل، تلویزیون را از دست نداده، بلکه این تلویزیون است که برندی با اعتبار او را به راحتی از کف داده است!

در این میدان، توسعه قدرت و اعتبار پلتفرم های داخلی، فرصتی ویژه برای مخاطبانی فراهم کرده است که هنوز هم هیجان فوتبال برای آنها با پس زمینه “صدای عادل” کامل می شود.

**چه می کند این برند!**

امجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *