بررسی صرافی توبیت (toobit)

صرافی توبیت (toobit)، یکی از صرافی‌های معتبر دنیا در حوزه ارزهای دیجیتال است. این صرافی در سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرد، اما در همین زمان کم توانسته توجه کاربران زیادی را به‌خود جلب کند. علت این موضوع هم چیزی جز امکانات بی‌نظیر آن نیست. ما در این مطلب تصمیم داریم به بررسی این صرافی و امکانات آن بپردازیم؛ پس اگر قرار است در این صرافی فعالیت داشته باشید، به‌هیچ‌عنوان ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی صرافی توبیت

توبیت یک صرافی بین‌المللی به‌شمار می‌رود که دفتر مرکزی آن در جزایر کیمن (Cayman) واقع شده‌است. این صرافی توانسته در رتبه‌های برتر کوین‌ مارکت کپ قرار بگیرد و با عملکرد خوب خود، به‌سرعت در بین صرافی‌های معتبر و محبوب دنیا جای خود را پیدا کند. درحال‌حاضر تریدرهای بیشتر از 100 کشور در صرافی toobit مشغول‌به‌‌فعالیت هستند و روزبه‌روز هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

این صرافی به‌تازگی در بین ایرانیان هم شناخته شده‌است و پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج، جایگاه و محبوبیت ویژه‌ای نزد کاربران کشور ما به‌دست آورد.

امکانات صرافی toobit

صرافی توبیت، امکانات و ویژگی‌های کاربردی و بسیار متنوعی را برای کاربران خود فراهم کرده‌است. به‌ لطف همین امکانات، کاربران می‌توانند معاملات موفق‌تر و سودآورتری را تجربه کنند و حتی اگر مبتدی هم باشند، موفقیت‌های چشمگیری ‌به‌دست می‌آورند. درادامه به برخی از مهم‌ترین امکانات این صرافی اشاره خواهیم کرد:

خرید با استفاده از ارزهای فیات

کاربرانی که در این صرافی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از ارزهای فیات و از طریق روش‌های پرداخت مختلفی مثل ویزا و مسترکارت، ارزهای موردنظر خود را خریداری کنند؛ برای مثال ارزهایی مثل اتریوم، بیت‌کوین و سایت ارزهای محبوب و معروف بازار از طریق این صرافی قابل‌خریداری خواهند بود.

انجام معاملات اسپات

معاملات اسپات در صرافی توبیت، در لحظه و با سرعت بالایی انجام می‌شوند و نقدینگی در این صرافی بسیار بالاست؛ به‌عبارت دقیق‌تر، قیمت‌گذاری ارزهای دیجیتال در این صرافی به‌صورت آنی انجام می‌شود. ازهمین‌رو کاربران می‌توانند تمام ارزهای دیجیتال موردنظر خود را با سرعت بالایی خریدوفروش کنند.

انجام معاملات فیوچرز

امکان دیگری که برای کاربران این صرافی وجود دارد، انجام معاملات فیوچرز با استفاده از اهرم تا 150 برابر است. اهرم در معاملات فیوچرز باعث می‌شود که تریدرها بتوانند با سرمایه کم، معاملات بسیار بزرگی انجام دهند و به سودهای کلان دست پیدا کنند.

ضمن اینکه این نوع معاملات در این صرافی، بدون سررسید انجام می‌شوند؛ یعنی تریدرها می‌توانند موقعیت معامله را بدون محدودیت زمانی، به حالت باز نگه دارند.

کپی تریدینگ

این قابلیت، یکی از بهترین امکانات برای تریدرهای تازه‌کار به‌شمار می‌رود و سودهای خوبی را هم برای آن‌ها به‌همراه خواهد داشت. با استفاده از قابلیت کپی تریدینگ، تریدرهای مبتدی می‌توانند معاملات تریدرهای حرفه‌ای را تقلید کنند و از دانش و تجربه آن‌ها به نفع خود سود ببرند.

ربات‌های معامله‌گر

یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر صرافی توبیت، وجود ربات‌های معامله‌گر است. این ربات‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌جای کاربر، به تحلیل بازار پرداخته و به نوساناتی که رخ می‌دهد، واکنش نشان می‌دهند. به‌این‌ترتیب حتی زمانی که کاربر در حین فعالیت نباشد، این ربات‌ها درحال انجام معامله بوده و برای او سود زیادی به‌دست می‌آورند.

برخی از قابلیت‌هایی که این ربات‌ها دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • کارکردن با استراتژی‌های مختلف: این ربات‌ها می‌توانند با تمام استراتژی‌های معاملاتی مفید مثل استراتژی‌های مبتنی‌بر شاخص‌های فنی، الگوریتم‌های پیچیده و معاملات شبکه‌ای کار کنند.
  • انجام معاملات به‌صورت خودکار: تریدرها می‌توانند یک معامله را برای ربات تنظیم کنند و ربات آن معامله را به‌صورت خودکار و طبق برنامه از پیش تعیین‌شده انجام خواهد داد.
  • مدیریت ریسک: این ربات‌ها می‌توانند با ابزارهای مختلف، به مدیریت ریسک بپردازند و مانع از ضرر و زیان کاربران در برابر نوسانات شدید بازار شوند.
  • امکان سفارشی‌سازی تنظیمات: تریدرها می‌توانند ربات‌ها را طبق پارامترها و استراتژی‌های مختلف تنظیم کنند.

آیا توبیت برای تریدرهای ایرانی قابل‌دسترس است؟

متاسفانه صرافی توبیت هم جزو صرافی‌هایی است که فعالیت ایرانیان را تحریم کرده و کشور ما در لیست کشورهای ممنوعه آن قرار دارد؛ اما باتوجه‌به اینکه احراز هویت در این صرافی اجباری نیست، کاربران ایرانی هم می‌توانند بدون هیچ مشکلی در آن مشغول‌به‌فعالیت شوند.

درواقع کاربران ایرانی برای فعالیت در این صرافی، فقط به یک ابزار تغییر آی‌پی نیاز دارند و بعد از آن می‌توانند از تمام امکانات آن بهره‌مند شوند.

مزایای toobit برای ایرانیان

بدون شک صرافی توبیت مزایای زیادی دارد که باعث شده بین کاربران ایرانی هم بسیار محبوب شود. در این بخش، به برخی از مهم‌ترین مزایای آن اشاره خواهیم کرد:

  • ارزهای دیجیتال متنوعی در این صرافی وجود دارد.
  • زبان فارسی در این صرافی پشتیبانی می‌شود و کاربران ایرانی می‌توانند از قسمت‌های مختلف آن با خیال راحت استفاده کنند.
  • احراز هویت در این صرافی اجباری نیست.
  • توبیت از الگوریتم‌های قدرتمندی برای حفظ حریم خصوصی و داده‌های مربوط به کاربران خود استفاده می‌کند و به همین دلیل، از امنیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است.
  • این صرافی از طریق پلتفرم‌های مختلفی مثل وبسایت، نرم‌افزار و اپلیکیشن موبایل در دسترس است و اپلیکیشن آن‌، هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم برای ios وجود دارد.
  • این صرافی از یک کیف پول دیجیتال اختصاصی برخوردار است.

مرجع آموزش صرافی توبیت

در این مطلب سعی کردیم شما را با توبیت، یکی از صرافی‌های جدید ولی بسیار معتبر ارز دیجیتال آشنا کنیم. همان‌طور که متوجه شدید، این صرافی از امنیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و امکانات و مزایای زیادی هم دارد؛ به همین دلیل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت تریدرهای مبتدی تا حرفه‌ای به‌شمار می‌رود.

درصورتی‌که قصد شروع فعالیت در این صرافی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا نحوه ثبت‌نام و همچنین نحوه بهره‌مندی از امکانات آن را یاد بگیرید و بی‌گدار به آب نزنید. برای این منظور، می‌توانید از سایت توبیت فارسی کمک بگیرید. این سایت مرجع آموزش صرافی توبیت در ایران است و به زبان ساده، نحوه فعالیت در این صرافی را به کاربران خود آموزش می‌دهد. با این اوصاف، پیشنهاد می‌کنیم حتما ابتدا از آموزش‌های این سایت بهره‌مند شده و بعد از آن، فعالیت خود را در toobit آغاز کنید.

منبع: https://toobitfarsi.io/

این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت خدمات معرفی شده بر عهده مجله خبری تدبیرگران نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *