تمدید مهلت ارسال لیست مالیات حقوق فروردین و اردیبهشت؛ بخشودگی جرایم تا 23 تیر

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مهلت ارسال لیست حقوق بگیران و پرداخت مالیات و مزایای حقوق فروردین و اردیبهشت ماه 1403 را تا 16 و 23 تیرماه تمدید کرد و اعلام کرد که جرایم مالیاتی این دو ماه نیز مورد بخشودگی قرار خواهد گرفت.

محمدهادی سبحانیان در ابلاغیه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور، این تمدید مهلت را در راستای حمایت از مودیان و تسهیل انجام تکالیف قانونی آنان دانست و از مودیان محترم خواست تا نسبت به ارسال لیست حقوق و پرداخت مالیات و مزایای حقوق مربوط به دو ماه اول سال 1403 در موعد مقرر اقدام کنند.

مودیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخشنامه ابلاغی شده در این خصوص در سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی https://inta.tax.gov.ir/ مراجعه نمایند.

توجه:

  • این بخشنامه شامل حقوق و مزایای پرداختی به اشخاص حقیقی و حقوقی می شود.
  • مودیان مکلفند نسبت به ارسال لیست حقوق و پرداخت مالیات و مزایای حقوق مربوط به فروردین و اردیبهشت 1403 در موعد مقرر اقدام نمایند، در غیر اینصورت مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

این اقدام سازمان امور مالیاتی کشور، خبر مسرت‌بخش برای مودیان محترم است که به دلیل مشغله‌ها و یا عدم اطلاع کافی، تاکنون موفق به ارسال لیست حقوق و پرداخت مالیات مربوط به دو ماه اول سال 1403 نشده‌اند.

امیدواریم با این تمدید مهلت، شاهد افزایش میزان وصول مالیات و همچنین تکالیف قانونی مودیان باشیم.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *