عشق در جوار ثامن‌الحجج: 22 زوج لبنانی در حرم امام رضا (ع) پیمان ازدواج بستند

مشهد مقدس – 22 زوج لبنانی در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) و در فضایی معنوی، پیمان مقدس زندگی مشترک را در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) بسته و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این مراسم که به همت مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد، شاهد حضور جمعی از مسؤولان و خادمان این آستان مقدس و همچنین خانواده‌های این زوج‌های جوان بود.

حجت‌الاسلام شیخ اعلا در این مراسم به تبیین جایگاه و اهمیت ازدواج در اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) پرداخت و با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) این امر را مظهر پیوند آسمانی و ازدیاد محبت و مودت در زندگی مشترک دانست.

عدنان بوشهری نیز با اجرای برنامه‌های شاد و مذهبی، فضایی معنوی را برای زوجین جوان و حضار فراهم کرد.

گفتنی است این زوجین جوان که از شهرهای مختلف لبنان به مشهد مقدس مشرف شده بودند، پس از حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) و شرکت در این مراسم معنوی، راهی سفر زندگی مشترک خود شدند.

این اقدام پسندیده، بار دیگر نشان‌دهنده ارادت و عشق مسلمانان سراسر جهان به خاندان عصمت و طهارت (ع) و به خصوص امام رضا (ع) است و فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ازدواج و سبک زندگی اسلامی در بین جوانان مسلمان به شمار می‌رود.

آستان قدس رضوی همواره در راستای ترویج معارف اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی گام برداشته و برپایی چنین مراسم‌هایی می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

امیدواریم این زوج‌های جوان در سایه سار عنایات امام رضا (ع) زندگی مشترکی سرشار از عشق، سعادت و موفقیت را تجربه کنند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *