نفرات برتر کنکور ۱۴۰۳ معرفی شدند

سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۳ را در پنج گروه آزمایشی هنر، زبان‌های خارجی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی اعلام کرد.

در گروه ریاضی، امیرحسین سلیمانی تازه‌کندی از تبریز به عنوان نفر اول معرفی شد. امیرمحمد محقق دولت‌آبادی و احسان رضوی، هر دو از تهران، به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. فرزاد حلاج‌مقدم از فردوس خراسان جنوبی و مهدی ابوطالبی از یزد نیز در بین پنج نفر برتر این گروه قرار گرفتند.

در گروه تجربی، صبا معصوم‌نیا سماکوش از بندرعباس رتبه نخست را به خود اختصاص داد. پرهام راسخ از تهران، سجاد لطفی از مشهد، امیرمحمد درستی از ارومیه و احسان نعمتی‌خواه از نیشابور نیز در بین پنج نفر برتر این گروه قرار گرفتند.

در گروه علوم انسانی، علی‌اکبر قناد یزدی از تهران به عنوان نفر اول معرفی شد. ساغر اسفهبدی از مشهد، مهرزاد مشایخی از تهران، سید عارف خبیری از بیرجند و فاطمه فاطمی‌مفرد از تهران نیز در بین پنج نفر برتر این گروه قرار گرفتند.

در گروه زبان‌های خارجی، آیدا دوانی از شیراز رتبه نخست را کسب کرد. آرتا اعتمادی از تهران، حمیدرضا خانی بردزجانی از اصفهان، آتوسا سالمی آرانی از کاشان و نسترن قاسمی از مشهد نیز در بین پنج نفر برتر این گروه قرار گرفتند.

در گروه هنر، بیتا ترابی از مشهد به عنوان نفر اول معرفی شد. ستاره ایزدی از شیراز، ساغر سجادیه از اصفهان، ریحانه رنجبر کبوترخانی از رفسنجان و فاطمه آتشگر از قزوین نیز در بین پنج نفر برتر این گروه قرار گرفتند.

با اعلام این نتایج، بسیاری از داوطلبان کنکور و خانواده‌های آن‌ها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نفرات برتر و روش‌های مطالعه آن‌ها هستند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *