پیروزی شیرین و احساسی پتریاشویلی در المپیک پاریس

گنو پتریاشویلی، کشتی‌گیر گرجستانی، پس از کسب مدال طلای المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، در مصاحبه‌ای احساسی از خوشحالی خود گفت. او با بیان اینکه هنوز نمی‌تواند این پیروزی را باور کند، از هوادارانش تشکر کرد و به سال‌ها تلاش و پشتکار برای رسیدن به این موفقیت اشاره کرد.

پتریاشویلی در این مصاحبه گفت: “نمی‌توانم احساساتم را توصیف کنم. انگار هنوز در خواب هستم. از همه هوادارانی که به من انرژی دادند، ممنونم. وقتی آرام شدم، بیشتر صحبت خواهم کرد. خدا را شکر می‌کنم. من برگشتم، آن هم با قدرت!”

او همچنین به شکست تلخ خود در المپیک توکیو اشاره کرد و گفت: “در المپیک قبلی کشتی بسیار بدی را باختم. بعد از آن در هیچ تورنمنتی برنده نشدم، اما تسلیم نشدم و به تلاش خودم ادامه دادم. بالاخره به آنچه که می‌خواستم رسیدم.”

پیروزی پتریاشویلی در حالی رقم خورد که او در فینال با نتیجه نزدیک ۱۰ بر ۹ امیرحسین زارع، کشتی‌گیر ایرانی را شکست داد. این مسابقه بسیار نزدیک و نفس‌گیر بود و تا آخرین لحظه مشخص نبود که کدام یک از کشتی‌گیران برنده خواهد شد.

پیروزی پتریاشویلی نشان داد که او پس از شکست در المپیک توکیو، با اراده‌ای قوی به تمرینات خود ادامه داده و به هدف خود رسیده است. این پیروزی، الهام‌بخش بسیاری از ورزشکاران جوان خواهد بود که به آن‌ها نشان می‌دهد با تلاش و پشتکار می‌توان به هر هدفی دست یافت.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *