الاهلی با قدرت آتشین به مصاف سپاهان می‌آید

عملکرد خیره‌کننده خط حمله الاهلی بدون حضور سردار آزمون

تیم فوتبال شباب الاهلی امارات که اخیراً سردار آزمون را به خدمت گرفته است، با آمادگی بالایی به مصاف سپاهان ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد آمد. نکته قابل توجه این است که خط حمله این تیم حتی بدون حضور ستاره ایرانی خود، در بازی‌های دوستانه اخیر عملکرد بسیار چشمگیری داشته است.

آمار گلزنی خیره کننده الاهلی

شباب الاهلی در سه بازی دوستانه خود در اتریش موفق به زدن ۲۱ گل شد. این آمار خیره‌کننده در حالی به دست آمده است که سردار آزمون در هیچ یک از این دیدارها حضور نداشته است. پیروزی‌های پرگل ۹-۰ و ۹-۱ نشان از قدرت بالای خط حمله این تیم دارد.

حضور همزمان آزمون و عزت‌اللهی در ترکیب الاهلی

با توجه به حضور سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در ترکیب الاهلی، انتظار می‌رود خط حمله این تیم در بازی مقابل سپاهان بسیار خطرناک‌تر شود. هر دو بازیکن ایرانی تجربه بازی در سطح بالا را دارند و می‌توانند به خوبی به همدیگر پاس گل بدهند.

چالش بزرگ برای سپاهان

سپاهان در این بازی با چالش بزرگی روبرو خواهد بود. خط حمله قدرتمند الاهلی می‌تواند برای مدافعان سپاهان دردسرساز شود. همچنین، حضور همزمان آزمون و عزت‌اللهی در ترکیب حریف، کار را برای سپاهان سخت‌تر خواهد کرد.

نتیجه‌گیری

بازی بین سپاهان و شباب الاهلی، یک دیدار بسیار حساس و دیدنی خواهد بود. عملکرد خوب الاهلی در بازی‌های دوستانه و حضور ستاره‌های ایرانی در ترکیب این تیم، این دیدار را به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته تبدیل کرده است.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *