اوضاع امنیتی در چابهار و راسک عادی است


سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، از بازگشت وضعیت امنیتی به حالت عادی در شهرستان‌های چابهار و راسک خبر داد. این خبر پس از انجام سه عملیات تروریستی همزمان، که منجر به هلاکت ۱۵ عنصر تروریستی شد، اعلام گردید.

عملیات تروریستی و پاسخ قاطع نیروهای امنیتی

در جریان عملیات تروریستی که در سپاه شهرستانی چابهار، راسک، دریابانی و کلانتری ۱۱ چابهار رخ داد، نیروهای نیروی زمینی سپاه و فراجا با واکنش سریع و قاطع، امنیت را به منطقه بازگرداندند. این عملیات، که نیمه شب گذشته آغاز شد، با هلاکت ۱۵ تروریست به پایان رسید.

تعداد تروریست‌های هلاک شده و شهدای نیروهای امنیتی

پاکپور اعلام کرد که در این درگیری‌ها، علاوه بر کشته شدن ۱۵ تروریست، پنج نفر از نیروهای حافظ امنیت شهید شدند، که سه نفر از آنها متعلق به نیروهای فراجا و دو نفر از سپاه پاسداران بودند. همچنین اشاره شد که تعداد تروریست‌های کشته شده ممکن است به ۱۸ نفر افزایش یابد.

وضعیت عادی و آرامش در منطقه

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد که در حال حاضر، وضعیت امنیتی در چابهار و راسک عادی است و هیچ مشکل امنیتی در منطقه وجود ندارد. این خبر، آرامش و اطمینان خاطر را برای ساکنین منطقه به ارمغان آورده است.

تلاش‌های مداوم برای تأمین امنیت

این عملیات نشان دهنده آمادگی و قابلیت نیروهای امنیتی و دفاعی کشور برای مقابله با هر گونه تهدید تروریستی است. نیروهای نظامی و امنیتی با واکنش قاطع و سریع خود، توانستند ثبات و امنیت را در مناطق مرزی حفظ کنند و به تهدیدات تروریستی پاسخ مناسبی دهند.

این عملیات، در حالی که بار دیگر توانمندی و اهمیت نیروهای دفاعی کشور را در حفظ امنیت و آرامش مناطق مرزی نشان داد، یادآور این مسئله است که امنیت و آرامش کنونی حاصل تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌شماری است که باید قدردان آن بود.

با احترام ، مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *