تن‌هاخ: پیروزی آرسنال ناعادلانه بود، هر دو گل آفساید بودند!

سرمربی یونایتد از داوری بازی انتقاد کرد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، پس از شکست تیمش مقابل آرسنال در یک بازی دوستانه، از داوری بازی به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که هر دو گل آرسنال در شرایط آفساید به ثمر رسیده‌اند.

تن‌هاخ در نشست خبری پس از بازی گفت: “به نظرم سطح بازی بالا بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما در نیمه اول بهتر بودیم و توانستیم به گل برسیم. اما متأسفانه آرسنال با دو گل که به وضوح آفساید بودند، برنده بازی شد. من معتقدم که ما باید حداقل مساوی می‌کردیم.”

سرمربی هلندی یونایتد همچنین به عملکرد خوب هویلوند، مهاجم جدید تیمش، اشاره کرد و گفت: “هویلوند در نبردهای بدنی بسیار قوی عمل می‌کند و حس گلزنی بالایی دارد. او می‌تواند برای هر خط دفاعی دردسرساز باشد.”

با این حال، مصدومیت هویلوند و لینی یورو، دو خرید جدید یونایتد، سایه‌ای بر پیروزی آرسنال افکند. تن‌هاخ در این باره گفت: “هنوز زود است که درباره شدت مصدومیت این دو بازیکن صحبت کنیم. باید منتظر باشیم تا نتایج آزمایشات پزشکی مشخص شود.”

واکنش‌ها به اظهارات تن‌هاخ

اظهارات تن‌هاخ در مورد آفساید بودن هر دو گل آرسنال، واکنش‌های متفاوتی را در بین هواداران و کارشناسان فوتبال برانگیخته است. برخی از هواداران یونایتد از اظهارات سرمربی خود حمایت کرده و معتقدند که داوری بازی به ضرر تیمشان بوده است. اما برخی دیگر معتقدند که تن‌هاخ به دنبال توجیه شکست تیمش است و باید مسئولیت باخت را بر عهده بگیرد.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *