توقیف شناورهای حامل قاچاق در آب‌های بوشهر و کشف محموله‌های میلیاردی

در عملیاتی موفق، مرزبانان استان بوشهر موفق به توقیف دو فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های این استان شدند. در بازرسی از این شناورها، محموله‌های قاچاق متنوعی شامل موتور دیزل، گیربکس، انواع پوشاک، آهن آلات و غذای حیوانات کشف شد که ارزش ریالی آن‌ها بالغ بر ۱۹۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ عبدالله خسروی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر، با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق مرزبانان، از توقیف این شناورها خبر داد و بر عزم جدی نیروهای مرزبانی برای مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد.

با توجه به ارزش بالای محموله‌های کشف شده، این عملیات یکی از بزرگترین عملیات‌های مبارزه با قاچاق در سال‌های اخیر در استان بوشهر محسوب می‌شود. دستگیری سه نفر در ارتباط با این پرونده نیز نشان از موفقیت عملیات مرزبانان در برخورد با شبکه‌های قاچاق کالا دارد.

توقیف این شناورها و کشف محموله‌های قاچاق، ضربه سختی به قاچاقچیان کالا وارد کرده و نشان می‌دهد که مرزبانان با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی خود، اجازه فعالیت به قاچاقچیان را نخواهند داد.

لازم به ذکر است که قاچاق کالا علاوه بر خسارات اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی و امنیتی نیز به همراه دارد. مبارزه با این پدیده شوم نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مسئول و آگاهی‌بخشی به مردم است.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *