جاده های ۲۸ استان برفی و بارانی است

به گزارش رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، جاده‌های ۲۸ استان کشور تحت تاثیر بارش برف و باران قرار دارند.

سرهنگ احمد شیرانی در مصاحبه‌ای با ایسنا بیان کرد که ترافیک در برخی از آزادراه‌ها و محورهای اصلی، از جمله آزادراه پردیس – تهران در محدوده جاجرود، قزوین – کرج بین محمدشهر تا پل کلاک و همچنین بین شهرک خاتم تا گرمدره و در محدوده وردآورد، محور شهریار – تهران بین شهریار تا شهرقدس و آزادراه ساوه – تهران در محدوده دهشاد، نیمه سنگین گزارش شده است.

وی همچنین تاکید کرد که تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت بدون مشکل خاصی انجام می‌شود، اما در محورهای هراز و چالوس شاهد بارش برف و باران هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور، افزود: بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، همدان، زنجان، مرکزی، مازندران، تهران، البرز، گیلان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قم، فارس، بوشهر، سمنان، خوزستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، اصفهان و یزد مشاهده شده است.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *