جذب ۲۰۰۰ معلم جدید برای مدارس تهران

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از جذب بیش از ۲۰۰۰ معلم جدید برای مدارس این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

کریمیان با اشاره به کمبود، توزیع نامتوازن و نیاز به توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش تهران، گفت: در راستای حل این چالش‌ها، آزمون‌های استخدامی برای جذب معلمان جدید در سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه و هنرستان و همچنین در بخش‌های پرورشی و تربیت بدنی برگزار شده است.

وی افزود: پس از طی مراحل مختلف ارزیابی، در نهایت بیش از ۲۰۰۰ نفر از طریق این آزمون‌ها جذب مدارس تهران خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، رفع کمبود معلمان را یکی از اولویت‌های این اداره کل برشمرد و اظهار داشت: جذب معلمان جدید، گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت آموزش و ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانش‌آموزان تهرانی خواهد بود.

کریمیان در ادامه به برنامه‌های دیگر آموزش و پرورش تهران برای توانمندسازی نیروی انسانی و نوسازی فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز برنامه‌های مختلفی از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تهران، کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی است، گفت: در این راستا، از محل مولدسازی املاک مازاد آموزش و پرورش، منابع مالی خوبی برای نوسازی و بازسازی مدارس تهرانی تامین خواهد شد.

کریمیان در پایان، با دعوت از مردم به حضور و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده، ابراز امیدواری کرد که دولت آینده نیز توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشد و برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یاریگر این وزارتخانه باشد.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *