خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم بوشهر همچنان ادامه دارد

بوشهر- مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از تداوم ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان خبر داد.

مهدی تنگستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حمایت از دامداران و عشایر و حفظ سرمایه‌های دامی، خدمات درمانی رایگان دامپزشکی در قالب اردوهای جهادی و همچنین توسط اکیپ‌های اعزامی از سوی اداره‌کل دامپزشکی استان، همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز این طرح از دی ماه سال گذشته، گفت: در این طرح از ظرفیت دامپزشکان بخش دولتی و خصوصی استفاده شده و به ارائه خدمات مختلفی از جمله ویزیت رایگان دام، واکسیناسیون، سمپاشی دام و اماکن دامی و آموزش و ترویج در زمینه‌های مختلف دامپزشکی به دامداران در مناطق صعب العبور و دورافتاده که امکان دسترسی به خدمات دامپزشکی برای آنها به سختی فراهم است، پرداخته می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش دسترسی دامداران به خدمات دامپزشکی، ارتقای بهداشت دام و جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار دامی در این مناطق است.

تنگستانی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر در حال اجرا است، از همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در زمینه اجرای هرچه بهتر این طرح قدردانی کرد و از دامداران و عشایر خواست تا با همکاری با اکیپ‌های دامپزشکی، از خدمات ارائه شده در این طرح به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *