خودروهای صفر تولید داخل از فردا با مدل ۱۴۰۳ سند و پلاک می‌شود

با توجه به اطلاعیه‌ی جدید رئیس پلیس راهور فراجا، یک گام بزرگ در حوزه صنعت خودرو و راهنمایی و رانندگی کشور برداشته شده است. از این پس، خودروهای صفر تولید داخلی که از کارخانه‌ها ترخیص می‌شوند، با مدل سال ۱۴۰۳، سند و پلاک خواهند شد. این اقدام، که از ۲۳ بهمن ماه آغاز می‌شود، نه تنها نویدبخش حمایت قوی‌تر از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی است بلکه نشان‌دهنده‌ی پیشرفت قابل توجه در تسهیل فرآیندهای اداری مرتبط با خودروها می‌باشد.

اهمیت تجدیدنظر در مدل‌سازی خودروهای داخلی

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، تأکید کرده است که این سیاست جدید با هدف دوگانه‌ی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تقویت بنیان تولیدکنندگان داخلی در صنعت خودرو اجرایی می‌شود. این رویکرد، که هر ساله با انتقال به مدل جدید خودروها همراه است، در راستای تقویت اقتصاد ملی و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان طراحی شده است.

نقش پلیس راهور در تسهیل مراسم‌های ملی

علاوه بر نوآوری‌های اعمال‌شده در صدور سند و پلاک خودروهای نو، نقش پلیس راهور فراجا در برگزاری موفقیت‌آمیز مراسم‌های ملی، از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، بی‌بدیل است. تدابیر و برنامه‌ریزی‌های دقیق این نهاد در جهت ایجاد محدودیت‌ها و تسهیلات ترافیکی نه تنها مشارکت شهروندان در این رویدادهای بزرگ را تسهیل می‌کند بلکه به حفظ نظم و امنیت در حین برگزاری این مراسم‌ها کمک شایانی می‌نماید.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *