شلال: داوودی و جوادی فقط به مدال فکر می‌کنند، حقوق دیگر برایشان مهم نیست!

نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در گفتگویی با ایسنا، از وضعیت آمادگی دو وزنه‌برداری المپیکی کشورمان، علی داوودی و مصطفی جوادی خبر داد و گفت که آنها فقط به کسب مدال در المپیک فکر می‌کنند و دیگر دغدغه‌ای بابت حقوق و پاداش ندارند.

او در خصوص اردوی کیش وزنه‌برداران المپیکی گفت: اردوی کیش با کیفیت بالا برگزار شد و برنامه‌های پیش‌بینی شده به طور کامل انجام شد. در پایان این اردو رکوردگیری درون اردویی خواهیم داشت اما تصمیمی خاص پس از آن اتخاذ نخواهد شد. امیدواریم رکوردگیری خوبی داشته باشیم و پس از آن با روحیه‌ای قوی اردوی تهران را از 25 خرداد آغاز کنیم.

نصیر شلال در مورد پیشرفت وزنه‌برداران المپیکی در این اردو بیان کرد: وزنه‌برداران بعد از جام جهانی تایلند کمی افت داشتند اما الان شرایط خوبی دارند و به 95 درصد از آمادگی خود رسیده‌اند. امیدواریم در این دو ماه باقی‌مانده به 100 درصد آمادگی برسند و شاهد رکوردهای جدیدی از آنها باشیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص انگیزه علی داوودی برای کسب مدال دوم المپیک گفت: داوودی بسیار با انگیزه و هدفمند است. او ورزشکاری کم حاشیه است که همیشه کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد. ما در کنار هم تلاش می‌کنیم که در المپیک بهترین نتیجه را بگیرد.

او در مورد مصطفی جوادی و اولین تجربه حضورش در المپیک گفت: مدیریت ورزشکار در روز مسابقه وظیفه کادر فنی است. جوادی ورزشکار با تجربه‌ای است و نشان داده که می‌تواند همه کار کند. او شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و امیدواریم روز خوبی در المپیک داشته باشد.

نصیر شلال در خصوص تجربه خود از المپیک لندن و کمک به شاگردانش در المپیک پاریس گفت: قطعا این تجربه می‌تواند به ما در المپیک پاریس کمک کند. صحنه و فضای المپیک دیگر برای ما عادی است و حالت سردرگمی نخواهیم داشت.

او در مورد ناراحتی وزنه‌برداران المپیکی از نگاه منفی برخی به آنها گفت: این نگاه ریزبینانه درست نبود و متاسفانه در مدیریت ورزش ایران رخ داد. من با داوودی و جوادی صحبت کردم و پرونده آن را بستم. وزنه‌برداران دیگر در بحث حقوق انتظاری ندارند و تمام فکر آنها روی تمرین و کسب مدال است.

نصیر شلال در مورد برنامه‌هایش بعد از المپیک گفت: در کنار المپیکی‌ها، وزنه‌برداران دیگر را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کنیم و امیدواریم تیم خوبی داشته باشیم. ما وعده دادیم که تیم ملی را جوان کنیم و تیم یکدست و خوبی داشته باشیم. المپیک هم مشخص است و با توجه به شرایطی که وزنه‌برداری داشته کسی خیلی روی آن حساب نکند.

او در خصوص صحبتش با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون در مورد انتظارات در المپیک گفت: خیر، در مورد این موضوع صحبتی نداشتیم.

نصیر شلال در پایان گفت: مسئولیتی که قبول کردم سنگین است اما در این یک سال و دو ماه که مسئولیت قبول کردم، یک روز هم نبوده دغدغه و استرس وزنه‌برداری را نداشته باشم. پیش وجدان خودم خیالم راحت است که هیچ کوتاهی انجام ندادم.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *