دستگیری سارقان سریالی سیم و کابل در شاهرود و کشف محموله قاچاق در سرخه

برادران سارق به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند

ماموران انتظامی شهرستان شاهرود با دستگیری دو سارق سابقه‌دار، از ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق بلوک مسکن ملی در این شهرستان جلوگیری کردند.

سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ بسیج در حین گشت زنی هدفمند به تاریکی یک بلوک ساختمانی مسکن ملی مشکوک شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، ماموران متوجه حضور سارقان در محل و اقدام آنها به سرقت کابل‌های برق ساختمان شدند. بلافاصله برای دستگیری متهمان اقدام و آنها را به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ شائینی با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال سرقتی از خودرو سارقان، خاطرنشان کرد: متهمان که دو برادر سارق سابقه‌دار هستند، در تحقیقات فنی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق ساختمانی در شهرستان شاهرود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله قاچاق در سرخه

در اقدامی دیگر، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۳ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.

سرهنگ سید علی میر احمدی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سرخه حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه این شهرستان به یک دستگاه ایسوزو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق، ۳۶۰ عدد تنباکوی غیر بهداشتی و مقادیر لوازم خانگی و کشاورزی قاچاق که راننده آن قصد انتقال محموله را در پوشش خرده بار مجاز به تهران داشت، کشف و ضبط شد.**

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران داشت، گفت: ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است و به همین منظور راننده کامیونت دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ میر احمدی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های اصلی ماموریتی پلیس است و در این راه با تمام توان و با همکاری دستگاه‌های برون سازمانی با قاچاقچیان کالا و ارز برابر قانون مقابله خواهد شد.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *