شب سرنوشت‌ساز برای فولاد و استقلال خوزستان: جدال برای بقا در لیگ برتر

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز به طور همزمان از ساعت 19 آغاز می‌شود و دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال خوزستان در یک نبرد نفس‌گیر برای بقا در لیگ برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

استقلال خوزستان در خانه به مصاف هوادار می‌رود و فولاد در یک بازی خارج از خانه رو در روی نساجی قرار می‌گیرد. هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر نیاز به کسب پیروزی در این دیدارها دارند.

در واقع سرنوشت این دو تیم تا حدودی به نتیجه بازی پیکان و استقلال تهران نیز گره خورده است. اگر پیکان در این بازی شکست بخورد، شانس فولاد و استقلال خوزستان برای بقا افزایش می‌یابد.

در معادلات پیچیده سقوط و بقا، اگر پیکان با تساوی از بازی با استقلال خارج شود و استقلال خوزستان مقابل هوادار به پیروزی برسد، اما فولاد در بازی با نساجی به تساوی یا شکست برسد، پیکان و استقلال خوزستان در لیگ می‌مانند و فولاد به لیگ یک سقوط خواهد کرد.

البته در صورت تساوی یا برد پیکان، حتی اگر دو تیم استقلال خوزستان و فولاد هم در بازی‌های امروزشان به پیروزی برسند، استقلال خوزستان سقوط خواهد کرد زیرا پیکان با توجه به برتری در بازی‌های رو در رو مقابل استقلال خوزستان، در لیگ برتر می‌ماند و شاگردان پورموسوی راهی لیگ یک می‌شوند.

نفت آبادان دیگر تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر، هفته گذشته پس از شکست مقابل ذوب آهن سقوط خود به لیگ یک را قطعی کرد و امروز در دیداری تشریفاتی به مصاف تراکتور می‌رود.

بدون شک امروز یک روز حساس و سرنوشت‌ساز برای فوتبال خوزستان خواهد بود و هواداران دو تیم فولاد و استقلال خوزستان با نگرانی و امیدواری منتظر نتیجه بازی‌ها خواهند ماند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *