۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای محرومیت‌زدایی آب شرب در روستاهای کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید از محل اعتبارات استانی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی آب روستایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

رضا داودی با بیان اینکه این دومین مرحله اختصاص اعتبار از محل اعتبارات استانی به این پروژه‌ها است، گفت: با تأکید استاندار کرمانشاه مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها، جلساتی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار و این اعتبار جدید اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار به زودی به حساب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واریز خواهد شد و عملیات اجرایی ۲۰ پروژه جدید در حوزه آبرسانی به روستاهای استان آغاز می‌شود.

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه اولین استانی است که برای دومین بار از محل اعتبارات استانی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی آب روستایی اعتبار اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: سال گذشته نیز 700 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر فاز اول آن با 90 درصد پیشرفت و فاز دوم با 10 تا 15 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

داودی ابراز امیدواری کرد با تزریق اعتبار جدید، سرعت اجرای این پروژه‌ها افزایش یابد و روستاهای بیشتری از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شوند.

تخصیص این اعتبار 400 میلیارد ریالی در راستای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه و با هدف تأمین آب شرب پایدار برای روستاهای این استان صورت گرفته است. با اتمام این پروژه‌ها، اهالی روستاهای هدف از دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد و این امر نقش مهمی در ارتقای سطح بهداشت و کیفیت زندگی آنها خواهد داشت.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *