نقش محوری اصناف و بازاریان در تحرک اقتصادی کشور

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، مهدی باب الحوائجی، در نشست سومین اجلاس اتاق اصناف ری، ضمن تأکید بر نقش بی بدیل اصناف و بازاریان در پیشرفت و پویایی اقتصاد کشور، بر اهمیت مشارکت فعال این قشر در ایجاد تحرک اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی تأکید کرد.

باب الحوائجی با اشاره به نقش تاریخی اصناف در حمایت از انقلاب اسلامی و تأمین هزینه‌های جنگ تحمیلی، بر اهمیت نقش کنونی آنان در ایجاد نشاط اجتماعی از طریق تحرک اقتصادی تأکید نمود. وی با بیان اینکه اصناف به عنوان حکمرانان اقتصادی شهرستان‌ها، وظیفه ایجاد گردش مالی و سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد که این امر منجر به افزایش رفاه اقتصادی و در نتیجه، افزایش نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه دولت موظف به ایجاد امنیت اقتصادی و تسهیل‌گری در این حوزه است، از اصناف خواست تا با تبدیل ثروت خود به کار و تولید، در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و شکوفایی اقتصادی کشور گام بردارند. وی همچنین بر لزوم مشارکت فعال اصناف در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

در مجموع، این مقاله بر اهمیت نقش اصناف و بازاریان در تحرک اقتصادی کشور و ایجاد رفاه اجتماعی تأکید دارد. همچنین، به نقش تاریخی و کنونی این قشر در حمایت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرده و از آنان خواسته است تا با مشارکت فعال در اقتصاد کشور، به رشد و توسعه ایران کمک کنند.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *