پیش‌بینی هوای کشور: بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که بارش‌های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امروز (چهارشنبه) برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهند بود. فردا (پنجشنبه) نیز این شرایط در شمال غرب کشور و روز جمعه در شمال غرب، شمال زنجان و غرب سواحل دریای خزر تداوم خواهد داشت.

همچنین، سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده است که روز شنبه بارش‌ها در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل ادامه خواهد یافت. علاوه بر بارش، وزش باد شدید نیز طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب و مرکز کشور انتظار می‌رود.

در خصوص وضعیت هوای تهران، آسمان امروز پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد پیش‌بینی شده است. دمای هوا در تهران امروز بین ۱۸ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. همچنین، فردا آسمان تهران کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا نیز مشابه امروز خواهد بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، توصیه می‌شود شهروندان در مناطق تحت تاثیر بارش و وزش باد، نکات ایمنی را رعایت کرده و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *