پیشرفت قابل توجه طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از پیشرفت قابل توجه طرح نهضت ملی مسکن در ۲۹ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان خبر داد. حامد کیخسروی با اشاره به تعهدات بنیاد مسکن در این طرح، اعلام کرد که تاکنون برای ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان، زمین تخصیص داده شده است.

وی همچنین به اجرای این طرح در روستاها اشاره کرد و از پیش‌بینی واگذاری اراضی ملی به خانه اولی‌های روستایی خبر داد. کیخسروی با بیان اینکه بنیاد مسکن در قالب گروه ساخت و بنیاد ساخت در این طرح مشارکت دارد، از احداث ۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی خبر داد و میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها را ۳۲ درصد اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی اشاره کرد و از استقبال بالای روستاییان از این طرح خبر داد. وی با بیان اینکه اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی جزو پنج استان برتر کشور است، میانگین مقاوم‌سازی مساکن روستایی در استان را ۵۸ درصد اعلام کرد.

به طور کلی، طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است و انتظار می‌رود با ادامه این روند، مشکل مسکن در شهرهای کوچک و روستاهای این استان تا حد زیادی مرتفع شود.

به روز ترین اخبار در مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *