۸۰۰۰ دانش‌آموز استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

در آستانه سال تحصیلی جدید، استان بوشهر شاهد اعزام گسترده دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور است. حسین معینی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر، از اعزام بیش از هشت هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

هدف از برگزاری این اردوها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است. دانش‌آموزان با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس مانند شلمچه، ذوالفقاریه، والفجر ۸ و… از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، دانش‌آموزان در اردوهای پیشرفت و امید نیز شرکت می‌کنند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های استان بوشهر و خوزستان بازدید خواهند کرد. این برنامه‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با تاریخ و افتخارات کشورشان بیشتر آشنا شوند و روحیه امید و انگیزه در آن‌ها تقویت شود.

اردوهای راهیان نور در دو مرحله برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی مانند رزمایش رزمی فرهنگی، مراسم شب با شهدا و مسابقات فرهنگی است. انتظار می‌رود این اردوها تأثیر بسزایی در تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان و ارتقای سطح آگاهی آن‌ها نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشد.

مجله خبری تدبیرگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *