انتقال ارزان ترون؛ برسی پهنای باند و فاکتور انرژی

بلاک چین ترون از توان عملیاتی بالاتری نسبت به اتریوم برخوردار است. بر خلاف بسیاری از بلاک چین های موجود در بازار، ترون هیچ مشکلی برای کاربران خود ندارد و بیشتر این باگ ها در این بلاک چین رفع شده اند.

کاربران در طول فرآیند سرمایه گذاری Tron، امتیاز عملیاتی کسب می کنند.

با امتیاز پهنای باند خود، می توانید بدون پرداخت هزینه شبکه Tron، انتقال ارزان ترون خود را انجام دهید. با استفاده از پهنای باند، می توانید سفارشات کوچک و ساده را بدون پرداخت هزینه برای توکن های Tron خود انجام دهید.

با استفاده از پهنای باند می توانید به یک کاربر فعال در انجمن Tron تبدیل شوید و از این طریق به نمایندگان خاص Tron رای دهید. اجرا و پردازش قراردادهای هوشمند در شبکه TRON علاوه بر پهنای باند نیازمند عامل دیگری به نام انرژی است.

شبکه ترون هزینه های انرژی را برای پردازش تراکنش های پیچیده پرداخت می کند، زیرا ترون برای پردازش این تراکنش ها نیاز به اجرای قراردادهای هوشمند دارد و شاید جالب باشد که بدانید، قراردادهای هوشمند از فاکتورهای انرژی و همچنین پهنای باند استفاده می کنند.

رای دادن به یک نماینده ویژه در سیستم ترون چطور انجام می شود؟

قبل از اینکه Tron این ویژگی را معرفی کند، رای دادن به نمایندگان ویژه برای کاربران فرآیندی بسیار وقت گیر بود و از آن ها می خواست ابتدا یک افزونه را روی مرورگر خود نصب کنند و سپس به آدرس اینترنتی که وارد کرده بودند بروند.

کاربران Tron در حال حاضر می توانند به نمایندگان خود در پلتفرم GuildChat رای دهند.

تراکنش ارزان ترون با استفاده از انرژی و پهنای باند

پهنای باند Tron عامل مهمی است که به کاربران اجازه می دهد تا توکن های Tron را در شبکه Tron بدون هیچ هزینه ای انجام دهند.

پهنای باند و انرژی دو فاکتور مهمی هستند که می توانید در کیف پول Tron خود داشته باشید. این امر هنگام استفاده از dApps برای انجام چند تراکنش ساده بسیار مهم می شود.

پهنای باند و انرژی عوامل مهمی در شبکه ترون هستند و با این دو نیازی نیست نگران هزینه کسب و کار خود در شبکه ترون باشید.

با استیک توکن های Tron خود و کسب امتیاز پهنای باند به عنوان یک عضو فعال، به گروه های Tron اضافه می شوید و با آن امتیاز می توانید به نماینده خود در Tron رای دهید.

 Tron Energy

تراکنش های شبکه ترون معمولا از انرژی به عنوان منبع و به طور خاص برای پردازش قراردادهای هوشمند در شبکه ترون استفاده می کنند.

در صورتی که کیف پول شما در هنگام تراکنش در شبکه ترن انرژی و پهنای باند کافی نداشته باشد، تعدادی TRX از حساب شما برای تامین پهنای باند و انرژی مورد نیاز کسر می شود و این مبلغ به عنوان کارمزد در شبکه ترن کسر می شود.

نحوه دریافت انرژی و پهنای باند

کاربران می توانند توکن های Tron را برای دریافت فاکتورهای انرژی استیک کنند. و هر روز هر کیف پول در بلاک چین ترون 5000 امتیاز پهنای باند دریافت می کند. و به طور کلی، دریافت دو فاکتور پهنای باند و انرژی Tron یک فرآیند ساده است.

شما به راحتی می توانید فاکتورهای پهنای باند و انرژی را دریافت کنید، فقط باید توکن های Tron خود را از مدیر کیف پول خود به کیف پول خود اضافه کنید و توکن های TRX خود را در این قسمت فریز کنید.

وقتی Tron را استیک می‌کنید، فقط برای یک هدف می‌توانید این کار را انجام دهید، برای به دست آوردن پهنای باند یا انرژی، البته می‌توانید این فرآیند را هر چند بار که می‌خواهید تکرار کنید، و هر بار می‌توانید انرژی کسب کنید و یا پهنای باند را انتخاب کنید.

پهنای باند و انرژی ترون چه کاربردی دارند؟

قراردادهای هوشمند انرژی بیشتری مصرف می کنند و برای کاهش هزینه های تراکنش در بلاک چین ترون، همانطور که در بالا توضیح داده شد، توصیه می شود مقداری از Tron را استیک کنید تا دو عامل انرژی و پهنای باند را دریافت کنید و در هزینه ها صرفه جوی شود.

اگر نمی خواهید هزینه ای برای شبکه ترون بپردازید، کیف پول شما باید قدرت و پهنای باند لازم برای پردازش تراکنش را داشته باشد و به طور کلی توصیه می شود در استفاده از شبکه ترون به این دو عامل توجه کنید.

سخن آخر

در شبکه ترون، انرژی و پهنای باند دو عامل مهم برای انجام تراکنش ها و اجرای قراردادهای هوشمند هستند به اختصار:

  • انرژی: برای اجرای قراردادهای هوشمند در شبکه Tron لازم است. این مشارکت می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد، از صدور توکن های جدید تا ایجاد اپلیکیشن های رسمی (dApps) هر بار که از یک قرارداد هوشمند استفاده می شود، مقداری انرژی مصرف می شود.
  • پهنای باند: برای تبادل TRX و دیگر توکن ها در شبکه ترون استفاده می شود. هر تراکنشی که انجام می‌دهید، چه ارسال TRX به شخصی یا مبادله آن با یک توکن دیگر، به پهنای باند معینی نیاز دارد.

آموزش خرید ترون از پی ام ایکس چنج

پی ام ایکس چنج به عنوان یکی از صرافی های ارز دیجیتال پیشرو در ایران، بستری امن و مطمئن برای خرید و فروش ترون (TRX) با استفاده از ریال را به کاربران ایرانی ارائه می دهد.

پی ام ایکس چنج قیمت ترون را به صورت لحظه ای و خرید آن را با کمترین کارمزد ارائه می دهد که کاربرانی ایرانی می توانند  با خیال راحت به صورت آنی به فروش ترون و سایر ارز های دیجیتال در این صرافی بپردازند.

برای خرید ترون بدون احراز هویت در صفحه اصلی سایت در قسمت خرید و فروش ارز مبدأ را تومان قرار داده و ارز مقصد ترون  انتخاب کنید. مقدار Tron را که می خواهید بخرید تعیین کنید.

در این مرحله، مبادله را لمس کنید و شماره تماس خود را با کد ارسال شده تأیید کنید.

پس از ثبت نام و ثبت شماره کارت بانکی، آدرس کیف پول خود را وارد کرده و سپس از طریق درگاه پرداخت اقدام به خرید نمایید. پس از تکمیل سفارش، اطلاعات سفارش به همراه هش و یا TXID در فاکتور خرید ظاهر می شود.

این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت خدمات معرفی شده بر عهده مجله خبری تدبیرگران و مسئولیت آن بر عهده سفارش دهنده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *