رئیس جمهور وارد فیروزکوه شد

رییس‌جمهور، در ادامه سفرهای میدانی خود، به شهرستان فیروزکوه وارد شد. او در بدو ورود توسط فرماندار و مسئولان شهرستان به شدت استقبال شد. اولین برنامه وی، بازدید از طرح ملی سد مخزنی نمرود است.

بررسی پیشرفت طرح ملی سد مخزنی نمرود

رییس‌جمهور در این سفر خود به بررسی روند پیشرفت و مشکلات پروژه مهم سد مخزنی نمرود پرداخت. این پروژه که از اهمیت بسیاری برخوردار است، نقطه تمرکز اولین برنامه ایشان در این شهرستان بزرگ بود.

دیدار با منتخبان و بررسی مسائل محلی

در ادامه، رئیس‌جمهور با جمعی از منتخبان شهرستان دیدار کرد و به بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردمی پرداخت. این دیدارها جزء دیگر برنامه‌های میدانی وی در فیروزکوه بود.

پیگیری مسائل رفاهی و عمرانی

رئیس‌جمهور پس از اتمام برنامه در فیروزکوه، به شهرستان دماوند سفر خواهد کرد. در این سفر، پیگیری مسائل مرتبط با حوزه راه‌ها، حفاظت از حوزه بستر رودخانه‌ها، اجرای پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه، بهبود بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت‌های آب شرب پایدار، و مسائل رفاهی از جمله فضای آموزشی و ورزشی در دستور کار قرار دارد.

مراسم استقبال مردمی و مکاتبات عمومی

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، مراسم استقبال مردم شهرستان فیروزکوه از رئیس‌جمهور در شهرک کوهسار آغاز شد. در همین حین، مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس‌جمهور توسط تیمی مستقر از نهاد ریاست جمهوری دریافت می‌شود.

ختم سفر با دیدار از دماوند

این سفر همچنین حاوی دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه است. موضوعات مختلف، از راه‌ها گرفته تا بهبودی زیرساخت‌ها و رفاه اجتماعی، در دستور کار مسئولان در این سفر میدانی قرار دارد.

شهرستان فیروزکوه با جمعیتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت واقع شده و میزبان این سفر مهم رییس‌جمهور بود.

اخبار روز را در مجله خبری تحلیلی تدبیرگران دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *